Comenzi SEAP

Cu următorii pași simpli, puteți plasa fără probleme o comandă pe platforma SEAP/SICAP cu plată seif.

  • Selectați produsele dorite și adăugați-le în coș.
  • Introduceți datele dumneavoastră personale și instituționale.
    - Denumirea instituției și numărul de identificare fiscală (CIF/CUI).
    - Numele tău și numărul de telefon la care poți fi contactat.
    - Adresa de e-mail la care vom trimite documentele legate de comanda.
    - Adresa de facturare a institutiei si, daca este cazul, adresa de livrare.
  • În secțiunea de comentarii, scrieți că aveți nevoie de un pachet SEAP și introduceți datele persoanei de contact (nume, număr de telefon). Dacă cumpărați pentru o grădiniță, vă rugăm să includeți numele grupului și al profesorului.
  • După ce ați finalizat cu succes comanda, veți primi un e-mail de confirmare și vă vom contacta telefonic în scurt timp pentru a confirma metodele de plată și comanda după ce pachetul a fost încărcat cu succes pe platforma SEAP.
Pentru întrebări sau probleme suplimentare, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail sau să sunați la echipa noastră.